..kort om helgen på gotland

Wow vilken upp och ner weekend. I min senaste helg ingick också torsdagen, även om den bestod av närmare om inte mer än 14timmars resande. Men men, väl där så blev det Gotland för hela slanten. Har stått på scen inför flera hundra personer och mottagit applåder. Applåder som jag inte riktigt vet om jag förtjänade. Men ganska skön känsla var det i alla fall. Sen mitt bästa avtryck från resan blev ravepartyt, det nyktra ravepartyt som slutade i tältet på campingen halv2 men tog vidare direkt på stranden. Vilket blev nog den fetaste festen jag har varit med om på många mÅnga år. Synd att man inte hinner ta bilder när man har roligt. Men har lyckats få tag på en bild åtminstonde. 
Sen är det svårt att beskriva känslan. Känslan av frihet. Himlen täckt av stjärnor, och då menar jag verkligen täckt! Känslan av glädje, stämningen från tokdansande, vissa t.om. badande personer. Spotlights över havet och eldar i sanden. En stämning som är svår om inte omöjlig att uppnå med alkohol i bilden. Även om jag var minst sagt skeptisk innan så med facit i hand. Ingen obligatorisk dryg jävel som ska ta plats och stöka. Inga minnesluckor, pinsamma ångestframkallande historier dagen efter. Och inte minst, ingen förlorad dagen efter. Bara lite trötthet och träningsvärk. Helt magiskt så nu jag är såld på beachrave på gotland, synd att det är två år kvar till nästa gång.. Fotbollsturneringen nämner vi inte förutom att jag målade i inledningsmatchen som vi vann med 2-0 över Nacka.. Punkt.  

Kommentarer
Postat av: Gojj

Klart du förtjänade applåderna :)

2010-09-08 @ 00:43:18
URL: http://missblacknwhite.blogg.se/
Postat av: -jag

tack hotcat;D ..men du vet hur det är

2010-09-08 @ 15:38:24
Postat av: Gojj

hahah hotcat :P Haru lyckats få dej en lugn stund sedan du kom hem då?

2010-09-09 @ 00:15:45
Postat av: -Jag

Hmm nja, blev kanske inte så lugnt som skulle önskas. Blev storhandla, städa efter jobbet, sen dess har d varit fullt upp mellan jobbet o dagis.. men snart helg:D

2010-09-09 @ 09:44:47
Postat av: Gojj

Oj lät då tungt, men ansvarsfullt :P Ja men precis, du får passa på att vila då. Får jag önska dej en fin helg :)

2010-09-09 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0