?!

Nä nu börjar det bli ett jävla massa smurfande i media. Ett sverige där ett parti enkelt byter namn från Nationaldemokraterna till Sverigedemokratena och kommer in i riksdagen. Det finns mycket man kan tycka om det men det som stör mig mest nu är allt smurfande i media varje dag. Som t.ex. aftonbladet där nästan varje länk har, "Vi gillar inte främlingsfientlighet. Vi gillar olika", påklistrat. Artiklar från mindre orter om hur tråkigt det skulle vara om vi inte hade mångkult i sverige som Åmål, Gnosjö, aa listan börjar bli lång. Vad är det vi är rädda för nu? Att vi skulle vara rasister i sverige eller. MÅste vi så hårt propagera att vi inte tycker som det några andra gör. Stop. Eller som när dem hade "hackat" sig in och offentligjort vilka som är medlemmar i SD. Ånej "-det är hemskt!". Eller vänta nu, var ni inte där under valrallyt? Besökte ni inte deras valstuga? Vad är det som är så hemligt. Om någon publicerar att jag röstade på vänstern känns inte som att det skulle göra mer eller mindre. Oj, känner att det jag skriver börjar bli en labyrint av meningar och tankar, men det är väl lite samma som vår riksdag då. Men är det ett svårt val? Det enda jag vill säga är ta bort publiciteten från SD. SD, stå för vilka ni är. Ni andra, ni behöver inte oroa er. Och behöver absolut inte klistra, jag är inte rasist på ryggen..

Det svåraste valet jag hade i helgen var vad jag skulle köpa för tandkräm. Colgate advanced clean eller advanced fresh. Valet var inte så enkelt som man kan tro, som dem som spelat chichago mot mig kanske kan förstå. Men jag säkrade upp och köpte advanced fresh tandkrämen och en ny "extra clean" tandborste. Då borde jag väl vara täckt..

Nu ser jag fram emot, iallaf första delen av den så annars ångestladdade söndagen, som inleder med utflykt. Som Nicco har längtat!.. :D
Ha en bra söndag alla.

Kram

Osså håller vi en tumme för United som spelar kl1..

Kommentarer
Postat av: Gojj

Ja har man någonsin spelat Chicago med dej så glömmer man heller aldrig det :P Kan nästan se det framför mej hur då står där och funderar vid tandkräms hyllan. Så hur lång tid tog det egentligen att besluta vilken tandkrämstub de skulle bli är jag mest intresserad av? :P Hoppas allt är fint med dej :) Och jag är ingen tant :P

2010-09-30 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0