Whats cooler than being cold?

Hej hej hallå där ute i hösten av allt det nu bär med sig. För mig, dolt i dess vackra färger, för det med sig ondska. Och ondskan, djävulen, kommer i många skepnader. Ibland är det en söt tjej i rödklänning som sitter där på axeln och viskar. Ibland är den inte lika söt men ändå så övertygande. Den kan komma som en doft, en smak, genom musik.. Men oftast så kommer han förklädd i kyla.

Som ni kanske förstått har höst depressionen börjat smyga sig på. Så nu gäller det att vara på sin vakt. När människorna här uppe sakta börjar dra sig undan mer och mer till sina grottor för att söka värme så gäller det för mig att göra tvärtom. Det är nu det är extra viktigt för mig att aktivera mig. Just nu seglar jag mellan musiken och pennan. Men funderar på att följa med Alex och Ricky och träna på lördag. Runt 8 -9tiden.. På morgonen!!!!

And the answer is= UMEå
/ där fick ni svaret på ämnet..

Har ni tips på hur man klarar av övergången från friheten till vintern så får ni gärna dela med er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0