och téet blev till guld..

Idag smäller det. Första gången jag ska spela Lazerdome sedan cirka -97/98.. Stänger kontoret halv3 idag och åker direkt ner mot centrum för en stenseriös batalj. Det kommer bli krig. Ett krig som jag ska vinna. Ombytet och mina illastinkande inomhusskor ligger i kapprummet här och bara väntar på att få dra ut till fältet. Det kommer skrikas, gråtas, blödas och det kommer absolut att jublas. Sen avrundar vi dagen med en kväll med mat på TC. Jag ska äta fisk:) ..Fikade på Mecca igår. Och wow! Té och en kaka, håll i er, 68spänn!! Men väl där kan man inte göra så mycket åt det priset. Ungefär av samma anledning som varför man undviker att panta, inte bara för att det är äckligt, utan för att man inte vill känna sig snål. Väl där, när man beställt sitt té och pekat ut sin kaka, och tjejen i kassan säger priset är det som svårt att. "-Nja, då tar jag bara en.. istället" 
Men det va ett gott té i alla fall :/


Bataljonen





Tevlig helg gott folk:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0