Kaos

Vi har just fått tvillingar men nu verkar det som att pappa ska lämna oss. Vad ska vi ta oss till:(

<<Möt tvillingarna. Vet inte hur vanligt det är ur ett sexpack frigående men jag blev så imponerad att dem genast hamnade på ett familjefoto. Men nu till den dystra nyheten som jag nämnde så mitt i uppståndelsen verkar pappa lämna oss. Jag vill inte riktigt tro det än, speciellt nu efter omständigheterna men än är inte slutet skrivet. Jag har inte tagit ut förslusten i förskott, även om det känns tungt.. Och jag ber er alla, sluta trakassera honom! Det är nu det är dags att visa vår kärlek och uppskattning för vad han egentligen betyder för klubben.. Visst "whos the whore now Rooney?" Lite gliringar förtjänar han men som sagt. Hellre älska och förlåta än att göra nåt överilat som praktiskt taget kan tvinga bort honom i sitt val för framtiden. Visa den hängivenheten han visat klubben sen han anlände så kan det kanske bli som Mourinho förutspår. "-Han skriver livstidskontrakt med United!" ..Hoppas!!

Känns dunder med fredag imorgon, även om det fortfarande sitter kvar spår från veckans förkylning så känner jag att vändningen är påväg så ser verkligen fram emot den här helgen. Vad den än har att erbjuda lär det bli bra..

Wow jag vet att det va massa saker jag hade i tankarna men som vanligt, srivs det inte ner direkt innan nästa tanke hinner passera är den första redan passerad.. Men men , det är inte dåligt minne, bara tankspriddhet;)

KOmmer jag på vad det va så kommer det sen..
Önskar alla en härligt sköön helg nu.

(tror det handlade om vintertidsomställningen om ett par veckor. Och ett års autogiro på simhallen.. Allt för att inte fastna i fällan av höstmörket som just nu suger mig djupare och djupare in)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0