"Detta fält måste fyllas i" ungefär som hela inlägget när man egentligen inte har nåt att säga

Det här med:
  • Mitt favorit lag i VM just nu förutom Argentina. Mexico, underhunden..
    Kanske mest beror på att dem har Chicharito, 22åringen som nyligen skrivit på för United. Tror stenhårt på vår nya alldeles egna lilla speedy Gonzales.

  • Mitt mest irriterande  i VM. Vuvuzelas! Så monotont irriterande. Jag vill höra publikens oooh, aaaah, och kanske lite hejaramsor men vad får man? tuuuuuuuuutuuuuuuuuutuuuuuuuuuu :(
från fotboll till:
  • Nicco´s favvo låt hos pappa just nu. I-rony med Sophia Somajo..
    Låter lite som sin pappa som bara vill ha det han inte kan få. Hoppas bara inte jr blir likadan.. Eller att han åtminstone vill ha kvar det han fått.

  • Min mest spelade låt just nu, Little Houdini med Sage Francis..

  • Sen har vi en sista punkt som handlar mer om en klyvning. Knegandet. Visst även om det känns skönt att vara på arbetsmarknaden igen så kan jag inte låta bli att tycka att, lite inramat blir det. Mer nyttigt än roligt kanske men..  Det kan vi snacka mer om lite senare.
Nu är det fotboll i parken som gäller.  Fast det verkar som att asarna där uppe har missat ryktet för det kissar fortfarande lite här, för 3e dagen i raden.. Men det är bara fram med fotbollspjuxen,  för som Marcolio brukar säga. "Dobbar o sol, vi har kort tajt kjol". Nu kör vi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0