Hej hej dagboken

Midsommarafton blev en lugn sådan. Efter lite häng i favoritparken gled vi vidare till en kompis på en Captain Morgan med cola, innan jag begav mig hemåt där jag spenderade resten av kvällen med musik och en blyertspenna. Resultatet:
..och en lite ansiktslös, men det kommer>



Midsommardagen blev dock en helt annan visa. Först kan jag inte låta bli att nämna fotbollsturneringen som utspelade sig på umestan. Lag från bl.a stockholm, gotland, kramfors var där för att ta hem bucklan. Men men, det blev vi, umeå! som gick segrande ur turneringen. Är väldigt stolt över hela mitt lag som spelade vackert, effektiv och med hjärta. Och sen hade dem ju mig såklart ;) ..fick även in ett välplanerat "fabiano" mål i första krysset..:)
Sen blev det ju inte sämre när man direkt efter duschen blev upphämtad av "monstret". Och då menar jag inte dig johanna utan bilen. En Chevrolet Z71. Jag som inte ens är särskilt bilintresserad men, wow! Och efter lite cruisande, och lite mer cruisande, så blev det en saftig middag på Seabris. Härligt:) Sen avrundades kvällen med lite Dubstep på Björnen.. (min debut)


Söndagen blev som en söndag ska vara på  sommaren. Med sol och sand, och varför inte en upptäcktsfärd. En ganska intressant sådan också. T.ex. hur många har sett en skylt för rullstolsfiske?.. eller som någon kallade det, "-titta, retard fiske" (haha) Vi säger inga namn, men vi kan kalla han peter;)


Men sen fick expeditionen ett snabbt slut när vi kom fram till skylten som bara lättklädda tonåringar ur en jason film skulle tänka sig att slå läger vid.

..Så vi vände och gick tillbaka till tryggheten på stranden istället. 

-Det var lite ur min helg. Nu är det show a la argentina.. och lite chicharito såklart : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0