Hippsters?!

Hippsters borde enligt mig ha nåt liknande som stekare har, typ att "vaska". Beviset för att man är en "riktig" stekare. För er som av nån anledning har missat vad "vaska" innebär så är att det när man beställer in två skumpor o säger åt servitrisen att hälla den andra i vasken. Sanslöst? jag vet. Nästan lika sanslöst som om man skulle börja beställa två taxi bilar bara för att pröjsa den andra och skicka iväg. Inte för att jag tror att nån gör det men. Ni fattar..
Så för Hippsters som  till exempel försöker vara hippa genom att åka långboard. Mest för att dem egentligen inte kan skejta på riktigt. (I min teori i alla fall.) Som då förstör lite för dem riktiga skejtarna som ibland bara vill glajda omkring och softa på en longboard. Så det borde finnas nåt liknande där som det jag pratade om tidigare. Själv föreslår jag ett slags förarbevis..
"-App App, har du tillstånd att glida omkring på den där!?"
"-Aa vänta det är lugnt, jag har mitt förarbevis här."
Ja jag vet att jag kanske körde lite för långt där men. Om jag ska ta hela den här tesen ännu längre över strecket så kanske man till och med kan göra förarbeviset till lite som i simskolan. Fast istället för simborgarmärket så får man ta "olli"märket. Och nästa "kickflick"märket osv.. Då får ju samtidigt "longboard"hippsterna faktiskt en chans att bli lite äkta där också, eller nåt..

Årets namn: Mio Waldemar Sachs.. Bara för att det är så jävla cool!
Så, nu fick jag det sagt också..

-Kramelidoodle shnoodle

Kommentarer
Postat av: Carro

Hhihi tack=) aa Valdemar e ett fint namn nu är de sjunde generationen med valdemar:P Hoppas du har de bra Stefan! Alltid lika roligt att läsa din blogg! Kram från oss. // Sachs / Nord ;)

2010-08-02 @ 16:55:05
URL: http://carroliiten.blogg.se/
Postat av: evelina

hahaha jag VILL och SKA iaf ha en longboard!!!!!!!

bajs på dej min vän ;D

2010-08-20 @ 18:21:47
Postat av: M I K A E L A

haha, kul inlägg ;D

2010-08-30 @ 16:20:42
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0