peace of the mind = lugn hjärna

MIXTAPE!!! ..så jävla coolt. Och så coolt att jag i veckan hittade ett äkta mixtape. Ett kassettband från waaay back, back in to time som det lite blev. Där jag hade kastat in artister som public enemy, ll cool j(in prime), naughty by nature, infinite mass, blackstreet m.m.. Synd nu att jag inte har nånting att lira den på bara :P

Till en besvikelse. Hade sedan länge tillbaks nu varit sugen på Kinders senaste tillskott Pingui men aldrig hittat den i någon butik tills igår. Då vi svängde förbi Ica Gourmet och se på tusan, där den fanns. Jeijj tänkte jag högt och köpte 3-4 stycken. Men hade nog satt upp för stora förhoppningar om hur den skulle smaka som den inte ens kom i närheten av. Den va till och med helt enkelt dålig. Så som oftast var längtan bättre än varan den här gången.

Och apropå varan. Pratade med en kompis, lika nyligen som jag hittade Pingui, om just varan-tv. Ett, som jag kommer ihåg det, fantastiskt roligt program som sändes där nånstans på 90talet. Så jag tänkte fräsha upp några minnen med att avsluta med ett Varan-tv klipp, "Kalle Ninja".

Och apropå ninja. Min egen ninja, som inte är en ninja utan en "-ninjo". (kort historia men tar den en annan gång) kapade mig halvt vid skosulan genom att efter jag så kärleksfullt imorse tog han i min famn och berättade hur mycket jag älskade honom. Min bästaste son. Petede han på min armbåge, tittade mig i ögonen och sa.. "-Jag älskar.. Sophia Somajo."  ..kisskorv :P

hahaha.. så härligt lam humor. "-Är man ninja så är man". :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0