Captain my captain

Först vill jag börja med att be om ursäkt til både Leon och till Alvin för att jag inte kan vara där idag och göra deras kalas bara lite roligare. Men jag tänker inte be om ursäkt till den rom&cola jag tänkt avnjuta ute på min balkong innan jag beger mig ut i det okända. Det okända bestående av, förmodligen, Rex uteservering.. Men som jag brukar säga, bäst att aldrig va riktigt säker. ;)

Sen har jag undrat på en grej. Brukar lätt få hål i mina sockar och jag är inte säker på om det beror på att jag oftast köper, massa par för en hundring, paketen. Eller om det kan vara för att, så hipp som jag egentligen försöker vara, inte knyter mina skor ordentligt. Vilket kanske skaver lite extra på sockarna. Eller så är det bara ett sånt där mysterium där man aldrig riktigt får veta varför.

Och eftersom jag är på ett sånt där härligt
humör idag så måste jag kasta med min speciella må-bra låt..

Don´t talk about death, I got too much life to live!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0